1. Γελούν περισσότερο (είναι πιο χαρούμενα και δραστήρια).

2. Μειώνεται το άγχος.

3. Αναπτύσεται η φαντασία.

4. Αναπτύσσεται η ενσυναίσθηση , παρατηρώντας ένα μικρό έντομο ,ένα άλλο έμβιο ον.

5. Προωθείται η επίλυση προβλημάτων.

6. Αναπτύσεται παιχνίδι αορίστου χρόνου , όπου τα παιδιά δημιουργούν κανόνες , εξελίσσουν τις ηγετικές τους ικανότητες και βελτιώνουν τις δεξιότητες επικοινωνίας τους

7. Καλλιεργείται η αυτοπειθαρχία .

8. Παρέχεται μια πολύ –αισθητηριακή διέγερση , η οποία είναι κρίσιμη για την ανάπτυξη του
εγκεφάλου στην πρώιμη ηλικία.

9. Παιδιά με διαταραχή ελλειματικής προσοχής (ADD) ή (ADHD) , δείχνουν μείωση συμπτωμάτων.

10. Ενθαρρύνεται το συνεργατικό παιχνίδι .Σε ένα περιβάλλον όπου δεν υπάρχουν σαφείς νικητές και ηττημένοι , τα παιδιά εργάζονται μαζί για την επίτευξη ενός στόχου.

11. Εμφανίζουν μικρότερα ποσοστά παχυσαρκίας και κατάθλιψης.

12. Μαθαίνουν να αξιολογούν καλύτερα τους κινδύνους και γίνονται πιο ευρηματικά .

ΧΡΥΣΑΝΘΗ Κ. ΠΑΝΤΕΛΗ

ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ S.I. & NDT

ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΠΑΙΔΙΟΥ : ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΜΕΣΟ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ

via anaptixipaidiou.blogspot.gr

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Κάθε αναδημοσίευση άρθρου ολική ή μερική θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά με αναφορά πηγής στο site μας hippieteepee.gr το οποίο θα πρέπει να είναι ενεργός σύνδεσμος (link) στην σελίδα του άρθρου ή σε περίπτωση που αναφέρεται κάποια πηγή στο τέλος του άρθρου χρησιμοποιείτε αυτήν που αναφέρεται και πάλι με ενεργό σύνδεσμο στην εκάστοτε σελίδα. Σε αντίθετη περίπτωση το ιστολόγιο επιφυλάσσεται για χρήση κάθε νομίμου δικαιώματος του.