Αν έχετε προβλήματα με το άγχος και με τον ύπνο , μπορείτε να ανακουφιστείτε τοποθετώντας την γλώσσα σας στον ουρανίσκο και στη συνέχεια να αναπνέετε.

Αυτή η καταπληκτική τεχνική είναι γνωστή ως 4-7-8 τεχνική αναπνοής.

Είναι μια τεχνική αναπνοής ιδιαίτερα ευεργετική για τους ανθρώπους που αγωνίζονται με προβλήματα αϋπνίας.

Αρχικά, η τεχνική αυτή μπορεί να σας φανεί ανόητη, αλλά μόλις τη δοκιμάσετε, θα δείτε και μόνοι σας πόσο ωφέλιμη είναι.

Ο γιατρός Andrew Weil είναι το πρόσωπο που ανακάλυψε αυτή την τεχνική. Πρόκειται για έναν γιατρό που είχε εκπαιδευτεί στο Harvard και ο οποίος ισχυρίζεται ότι η μέθοδος λειτουργεί ως «ηρεμιστικό για το νευρικό σύστημα»

Η τεχνική είναι η εξής:

  • Τοποθετήστε την άκρη της γλώσσας σας στον ουρανίσκο σας , στην περιοχή του ιστού που βρίσκεται πίσω και πάνω από τα μπροστινά δόντια σας.
  • Εκπνεύστε αποβάλλοντας όλο τον αέρα από το στόμα σας

 

    • Κλείστε το στόμα σας , εισπνεύστε από τη μύτη και μετρήστε μέχρι το 4.

 

  • Στη συνέχεια κρατήστε την αναπνοή σας για 7 δευτερόλεπτα

 

    • Εκπνεύστε όλο τον αέρα μετρώντας 8 δευτερόλεπτα
Επιμέλεια-Μετάφραση: copyrights © www.hippieteepee.gr
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Κάθε αναδημοσίευση άρθρου ολική ή μερική θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά με αναφορά πηγής στο site μας www.hippieteepee.gr το οποίο θα πρέπει να είναι ενεργός σύνδεσμος (link) στην σελίδα του άρθρου. Σε αντίθετη περίπτωση το ιστολόγιο επιφυλάσσεται για χρήση κάθε νομίμου δικαιώματος του.
Για περισσότερα νέα σχετικά με Εναλλακτικές Θεραπείες & Φαρμακείο Της Φύσης κάντε like στην σελίδα στο facebook

*Οι πληροφορίες που περιέχονται στο hippieteepee.gr έχουν πληροφοριακό χαρακτήρα. Συμβουλεύεστε πάντα κάποιον ειδικό πριν εφαρμόσετε οποιαδήποτε πληροφορία. Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη.